חופשת קייט בלפקדה

אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם מועדון החוף מילוס MILOS BEACH KITE & WINDSURF RESORT  שנחשב למועדון הטוב ביותר לגלישת רוח וקייט.

אתר הנופש MILOS BEACH & WINDSURF RESORT אחד המקומות היפים והמפורסמים באירופה שוכן על החוף של איוס יואניס – מילי Agios Ioannis – Milli בחלקו הצפוני של האי לפקדה  Lefkada במערב יוון, בים היוני Ionian Sea.
במילוס משלבים את המסורת של גלישת רוח windsurfing וגלישת קייט kiteboarding, עם  FLYBOARD הסימולטור לאימונים חופשיים freestyle training.

המועדון קיים משנת 1999 ומשתמש עם הציוד הכי חדיש בענפים  WIND, KITE, S.U.P., FLY SURF & HYDROFOIL        ודואג ליישם את התקני הבטיחות של הספורט הימי בדרך הכי מקסימלית שאפשר כדי שיהיה נגיש לקהל הרחב ולילדים.

המועדון פעיל בעולם הגלישת רוח במשך 18 שנה ועוסק בחינוך ובשיפור גלישת קייט מזה 14 שנה.  מאפריל עד ספטמבר האי נחשב לאחת מנקודות המפגש הטובות ביותר באירופה לגולשי רוח וגלישת עפיפונים מכל העולם

המועדון ממוקם בנקודה המרכזית ביותר במפרץ Agios Ioannis. ,אורך החוף הוא 4.5 ק"מ ורוחב של 70 מ .ופועל כמועדון גלישת רוח מאז 1992. קבוצה של אוסטרים מגראץ היו הראשונים לגלות שהמקום אידיאלי לגלישת רוח. קבוצה של איטלקים מרומא בשנת 1999, היו הראשונים שגילו שהמקום הוא המקום המושלם לגלישת קייט. מאז פיתחה משפחת סטרטוס, בעלי המועדון עד היום, את המקום והפכה אותו לאחד המקומות החמים ביותר לגלישת רוח וגלישת שיט אוניברסלית.

גולשי הקייט נהנים לגלוש באחד החופים המדהימים בעולם שגם נחשב לאחד החופים הטובים בעולם ! החל מאמצע חודש מאי ועד סוף ספטמבר יוון ובמיוחד האי לפקדה ברוכה ברוחות חזקות , טובות ויציבות!

חבילות גלישה כולל לינה:

 

המחירים אינם כוללים 24% מיסים.

משוב שהתקבל מאיתי אנגל – כתב ערוץ 2 / יולי 2016

"היי חגית, מה העניינים?
רק עכשיו ראיתי את ההודעה שלך כי רוב היום אני עם טלפון סגור. 
הכל כאן פשוט נהדר. היום היה היום גלישה הראשון שלי. לקחתי שיעור כי לא גלשתי כל השנה האחרונה והייתי צריך להבין איפה אני עומד – היה אחלה. רוח של 20-22 קשר. נעמדתי על הגלשן מיד וגלשתי ככה שעה ומשהו, מרגיש ממש טוב בגלישה. עכשיו הזמן ללמוד לעשות סיבוב ואת הדברים האחרים. אבל הכיף של הגלישה קיים וזה הכי חשוב. המלון פנטסטי. חבל שאין לי אותו עד היום האחרון (צריך לעזוב יומיים לפני) ובכלל לפקדה זה חלום. נתת לי המלצה מעולה, גם האוטו סבבה. הרבה תודה – איתי אנגל"

משוב שהתקבל מג'קי וליליאן / אוגוסט 2016

"חזרנו מלפקדה, היה מצוין.  לקחנו חדר ושבוע שלם בריזורט, עשינו שיעור רענון וחזרנו לעניינים – הצוות והאווירה היו מדהימיםבכל אופן גם אני וגם ליליאן מאד מאד מודים לך על הליווי, על התמיכה, על הסבלנות ועל השירות המדהים שלך

אין לי ספק שנמליץ עליך בכל דרך ולכל אחד המון הצלחה עם העסק ושוב תודה על הכל – בתקווה להיפגש בקרוב – ג'קי"