טיסת קישור ליואנינה

יאסאס ושלום לקהל לקוחותינו,

לכל הנוסעים עם חברת Aegean מת"א לאתונה עם טיסת קישור ליואנינה – אנא שימו לב

בטיסת הבוקר של 05:30 היוצאת משדה התעופה "בן גוריון" בת"א ונוחתת בנמל התעופה של אתונה בשעה 07:30 ומשם בטיסת המשך לעיר יואנינה ב 08:50  – מכיוון שטיסת הקישור קרובה בשעה יש לבצע מספר פעולות חשובות על מנת לא לאחר לטיסת ההמשך ולמנוע אי נעימויות:

  1.  רצוי לעשות צ'ק אין online בבית לפני הטיסה או בעמדות המיועדות לכך בשדה התעופה בו גוריון
  2. מומלץ מאוד לקחת מזוודת טרולי עד 8 ק"ג לכל נוסע – כך אין צורך לאסוף אותם באתונה ולהפקיד אותם שוב לטיסת ההמשך ליואנינה. היה ותבחרו לקחת מזוודה גדולה יותר, בטיסה הלוך לא ניתן להפקיד את המזוודה עד יואנינה מכיוון שצריך לעבור מכס ולכן יש לשים לב לנושא מזוודות גדולות בבטן המטוס, בנחיתה באתונה יש צורך שוב לעבור איתן ביטחון ושוב לשלוח ליואנינה.  חשוב לשים לב מכיוון שאיסוף המזוודות והפקדתם לוקח זמן יקר.
    בטיסה חזור ניתן להפקיד את המזוודה בדלפק בהמראה ביוהנינה ולקבל בתל אביב.
  3. לא לקחת נוזלים או מכלים מעל המותר (עד 10 בקבוקונים עד 100 מ"ל) מכיוון שלפני טיסת ההמשך ליואנינה יש צורך לעבור בדיקה ביטחונית נוספת. לקיחת נוזלים בתיק העליה למטוס/מזוודת טרולי תעכב שוב את הנוסע.
  4. במידה והטיסה מת"א מתעכבת או ישנו תור ארוך בבדיקת דרכונים בכניסה ליוון, יש להודיע מיידית לצוות הקרקע המקומי  בשדה התעופה באתונה (בדר"כ לבושים בווסטים כתומים או אדומים ) שאתם צריכים לקחת טיסת המשך ליואנינה ושאתם באיחור. אנשי הצוות מכירים את הנושא ויעבירו אתכם במסלול מהיר לשער היציאה לטיסת ההמשך.
  5. לאחר הנחיתה בשדה התעופה באתונה יש לעלות קומה – עקבו אחרי השילוט "טיסות יוצאות – Departure Flights" וסימון ההמראה, יש כמובן לבדוק את שער היציאה של הטיסה – בדר"כ השער הוא 24B  אך יש להתעדכן בכל פעם מכיוון שהשער משתנה מפעם לפעם.

צוות "GRE לפקדה" מאחלים לכם טיסה נעימה וחופשה נפלאה באי לפקדה