מקומות מומלצים ואטרקציות

פיסות גן עדן עם המים הצלולים בעולם

כמה פעמים ביקרתם בים בציפייה ליום של חוף זהוב ומים צלולים רק כדי לגלות שהמים עכורים ולא מפתים? כשתיכנסו למים לא תוכלו לדעת אם מה שנגע ברגלכם היא פיסת אצה או דגיג ואולי אף מדוזה הרפתקנית.
אכן אין כמו ים של מים צלולים ונקיים. רק שבשביל זה צריך קצת להתאמץ ולנסוע למקומות רחוקים מעט. אבל בסוף הכול משתלם.
פה תמצאו כמה מהמקומות עם המים הצלולים בעולם, פה החופים הם מהטובים ביוון, חלקם זרועים צדפים וחלוקי נחל ואילו אחרים בעלי חול לבן ורך - אולם כולם מציעים מימי טורקיז צלולים. 

ספא טיפולים - מלון בוטיק "סרניטי"

באחוזת “Serenity” מתחם ספא המיועד לטיפולי פינוק ויופי, מגע אישי ומרגיע ע"י מטפל/ת מומחה, תוך תשומת לב אישית לגוף ונפש המטופל. אורך הטיפולים 90 דקות הכוללים: פילינג גוף בטכניקת עיסוי מיוחדת לניקוי עמוק של העור, כוס שמפנייה ופינוק והתרווחות בג'קוזי. הטיפולים מלווים במוצרים טבעיים בלבד מאוצרות המינרלים של ים המלח הייחודיים. מומלץ בחום !!!

לפרטים נוספים לחץ כאן

חבילה רומנטית לזוגות אוהבים - מפנקת במיוחד !!!

הצעה מיוחדת במלון בוטיק סרניטי הכוללת: טיפול גוף אישי לבחירה ממגוון הטיפולים המוצעים בספא, מיד אחר כך להשלמת החוויה תכנסו לטבילה בג'קוזי בחיק הטבע ותתפנקו יחד בבקבוק שמפניה ופירות העונה. לקראת ערב אל מול השקיעה המרהיבה, תהנו מארוחה רומנטית לאור נרות ולבסוף גם תקבלו מתנה ייחודית מצוות מלון סרניטי .

הכפר וסיליקי - Vasiliki

אם אתם רוצים להנות מכל העולמות - הגעתם למקום הנכון. ממוקם על מפרץ רחב בחופה הדרומי של לפקדה, כפר הנופש השני בגודלו באי. בווסיליקי תוכלו להנות מחוף ים מדהים, וילות ומלונות ברמה גבוהה, טברנות מסורתיות, מסעדות דגים, בתי קפה, ברים ומועדונים הפתוחים עד שעות הבוקר המוקדמות... רחוב מרכזי שמציע חנויות ביגוד, אוכל ומזכרות אותנטיות - Hand Made . לאורך החוף הזהוב תמצאו מועדוני קייט סרפינג, גלישת רוח, מועדון צלילה, השכרת יאכטות, טיולי סוסים, טיולי טרקטורונים וכמובן נופים מדהימים שישאירו אתכם עם טעם של עוד…

הכפר נידרי - Nidri

נידרי היא אחד מתוך 3 כפרים מרכזיים בלפקדה, למרגלות הרים ירוקים עם נוף הפונה דרומה לאי סקורפיו והאי מגאניסי, טיילת מרוצפת ובה תוכלו למצוא חנויות בגדים ונעליים, מזכרות אותנטיות Hand Made.  לא נשכח גם את המסעדות המקומיות ,בתי הקפה טברנות וברים על שפת הים אל מול מרינה מהממת בהן עוגנות סירות דייג צבעוניות, מפרשיות, מעבורת המפליגה לאיים השכנים וליבשת בנוסף לסירות Taxi שיקפיצו אתכם לאיים וחופים קרובים. מפרצון נידרי נכנס אל תוך ההרים ובעונה זרוע במפרשיות בגדלים וצבעים שונים, ומסעדות היושבות ממש על קו המים. 

הכפר שיבוטה - Sivota

בשעות הרגועות של בין הערביים, תוכלו לבקר במפרץ סיבוטה - מפרצון טבעי המדהים ביופיו מוקף סביבו הרים וגבעות מוריקות הגולשים עד לקו המים.  מצידו האחד תמצאו טיילת המציעה מגוון בתי קפה, טברנות מקומיות ומסעדות עם טעם של עוד, חנויות המציעות מבחר עבודות יד של אומניי הכפר והאי לפקדה. לאורך הטיילת עוגנות סירות הדייגים ויאכטות יפהפיות שבבעלות המקומיים ושל אנשי ים אשר בעונה מורידים עוגן מול המסעדות והטברנות ונהנים מקבלת פנים של המקומיים בשמחה. גם משפחות של ברווזים מטיילים להם בינות התיירים ובחוף הקטן בחלקו הצפוני והדרומי של מפרץ מקסים זה. 

אגיוס ניקיטאס - Agios Nikitas

כפר ציורי ומיוחד, היחיד על חוף הים לאורך החוף המערבי. הכפר מורכב מהרחוב הראשי שיורד עד הים. לאורך הרחוב הראשי ישנן מגוון של מסעדות וטברנות, מינימרקטים קטנים וחנויות מזכרות.  חנייה ממוקמת בחלק העליון של הרחוב. רובו של הרחוב הנו מדרחוב להולכי רגל בלבד ובסופו תמצאו חוף קטן המתאים מאוד למשפחות, מים כחולים וצלולים בינות שמשיות וחלוקים לבנים.

הכפר אתאני - Athani

זהו כפר הררי יפה אשר נדמה כי הזמן עצר בו מלכת, אתאני משקיף על חוף הים של "Gialos". לאחרונה התפתח הכפר מבחינת תיירותית והיצע של מקומות לינה. לכפר יש את כל המתקנים אשר ממלאים את צורכיהם הבסיסיים של תושביו. הוא מפורסם גם בזכות הבנייה היוונית המסורתית שלו, כיום תושבי הקבע של הכפר מתפרנסים בקיץ מתיירות ובמשך השנה מהפקת דבש טעים ושמן זית בעל מרקם ייחודי. הכפר מוביל לחופים המפורסמים, חוף "Gialos" ו "Porto Katsiki". המגדלור הדרומי של לפקדה נמצא קילומטרים ספורים מהכפר בנוסף להריסות המקדש העתיק של אפולו, הנמצא בקרבת מקום. הכפר אתאני משלב יופי טבעי של חורשות אורנים ומטעי זיתים ואתרים היסטוריים. מעל הכפר על צלע ההר תמצאו את אחוזת "serenity" מלון הדגל אשר צופה אל הנוף המרהיב של האי ואל שקיעות מהממות.

מפלי המים "Dimossari"

באי שפע של מאגרי מים תת קרקעיים וזאת אחת הסיבות לכך שהאי מכוסה צמחייה כל השנה. תוואי השטח ההררי של האי הוא מקור להיווצרותם של מפלים רבים, Dimossari הוא מפל מדורג ויפייפה סמוך לכפר "Nidri" הנשפך בסופו לבריכות המוקפות סלעי גיר לבנים. המפל זורם כל השנה ובעונת הקיץ החמה שחייה בבריכות המים הצלולים היא חוויה מרעננת במיוחד. השביל המוביל למפלים מוצל על ידי צמחייה כגון עצי אורן וההליכה בו נעימה. סמוך למפלים על חוף הים מצוי הכפר "Nidri" ובו טברנות ומסעדות רבות וחנויות מזכרות.

פורטו קציקי - "Porto Katsiki"

"נמל העיזים" - (פורטו ביוונית - נמל וקציקי ביוונית - עיזים) קיבל את שמו בזכות עיזיי האי אשר היו היחידות להגיע אליו לפני שניסלל כביש גישה נוח למקומיים ולתיירים. זהו החוף הידוע ביותר אשר נחשב לאחד הבולטים בכל אירופה, זכה במקום הראשון בתחרות החוף היפה ביוון, הרבה בזכות המים הצלולים והנקיים בצבע תכול טורקיז ורצועת חוף המכוסה חלוקי נחל לבנים. חול לבן בחלקו מוסתר תחת מצוקים תלולים משני צידיו - זהו חוף עם יופי יוצא דופן, המפורסם בעולם כולו.
החוף ממוקם סמוך לכפר "Athani" והוא ניגלה למבקר לאט לאט כאשר יורדים במדרגות תלולות אשר מובילות אל החוף. חניית מכוניות וקיוסקים ניתן למצוא מעל החוף לפני הירידה, אז תצטיידו בהתאם. 

איגרמני - "Egremni"

חוף בתולי וארוך מוקף מצוקים מרשימים ומימיו בצבע הקריסטל. נחשב לאחד החופים הטובים ביותר בלפקדה.  ניתן להגיע לחוף במכונית או בקטנוע בכביש שרובו סלול עד לאזור החניה בתשלום של כ-5 יורו. לפני הירידה אל החוף תוכלו להצטייד באוכל ושתייה מהקיוסק שנמצא למעלה, ומכאן יש 354 מדרגות אל החוף. המסע מטה הוא מאוד מרשים! אפשר לראות את הטורקיז המענג של המים והלבן הבוהק של החוף. למטה יחכו לכם שורה של כסאות נוח ושמשיות. החוף הוא ארוך מאוד עם קיוסק קטן ויחיד ליד הכניסה כדי לא לקלקל את הנוף הבתולי.

The Guardian

The Guardian

USA Today

 

רכיבה על סוסים

מה יכול להשלים חופשה יוונית באי לפקדה, אם לא רכיבה על סוסים יוונים מסוג "אראוואני" - Aravani לדוגמה : יציאה מהכפר אפולפאינה Apolpaina לעבר החוף של אגיוס יאניס - Agios Iannis לצפייה בשקיעה מדהימה או רכיבה בשבילי ההרים המכוסים מטעי זיתים וחורשות אורנים בינות לכפרים מנומנמים לעבר קניון מליסה-Mellissa . טיולי רכיבה הינם בני שעה - שעה וחצי בחברת מדריכים מקומיים וגם לקטנטנים ביננו ישנן רכיבות הכרות בנות חצי שעה. 

חנות Jumbo Lefkada

חנות צעצועים שכולם אוהבים.
שייכת לקבוצת Verginis Toy Store.
חנות הצעצועים הגדולה ביותר בלפקדה עם צעצועים מכל העולם.